Аукціон з оренди комунального майна по просп. Слобожанський, 14, літ. А-5, А1-1

Аукціон не відбувся
Дати
Дата публікації процедури 10.09.2025 / 11:07
Період редагування до 11.09.2025 / 18:00
Період прийому заявок до 06.10.2025 / 16:15
Дата проведення аукціону 06.10.2025 / 09:30
Про аукціон
Веб-адреса для перегляду аукціону https://auction.prozorro.sale/LLD001-UA-20250910-27036
Ідентифікатор аукціону LLD001-UA-20250910-27036
Номер лота 994
Лот виставляється Втретє
Назва аукціону Аукціон з оренди комунального майна по просп. Слобожанський, 14, літ. А-5, А1-1
Опис аукціону Тип об’єкта: частина нежитлового приміщення № 95.
Вільне, не допоміжне, в податковій заставі не перебуває та під арештом не знаходиться.
Рішення про проведення інвестиційного конкурсу або про включення об’єкта до переліку майна, що підлягає приватизації не приймались.
Об’єкт не є пам’яткою культурної спадщини.
Місце знаходження об’єкта: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 14, літ. А-5, А1-1 (далі - об’єкт).
Загальна площа 2,5 кв.м
Характеристика об’єкта оренди: частина нежитлового приміщення № 95 на першому поверсі 5-поверхового житлового будинку.
Технічний стан об’єкта: забезпечено комунікаціями електромережі, теплопостачання, водопостачання, каналізації, вентиляції.
Деталі аукціону
Ідентифікатор аукціонуLLD001-UA-20250910-27036
Номер попереднього аукціонуLLE001-UA-20250827-42526
Знижки0% ( грн.) від ціни попереднього аукціону - грн. (без ПДВ)
Посилання на протокол торгівHTML | PDF | DOC
Статус процедуриАукціон не відбувся
Тип процедуриАукціон з передачі в оренду державного та комунального майна
Номер лота994
Назва аукціонуАукціон з оренди комунального майна по просп. Слобожанський, 14, літ. А-5, А1-1
ОрендодавецьОРГАН МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ "департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради"
ЄДРПОУ - 40392181
Адреса - 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька, буд. 58
Bank AccountНазва банку - "Казначейство України (ЕАП)"
Опис - "реєстраційний внесок"
Номер банківського рахунку в форматі IBAN: UA338999980314010593000004569
Валюта: Гривня


Реквізити одержувача: ЄДРПОУ - 37988155, Юридична назва - ГУК у Дніпропетровській обл. м. Дніпро
Назва банку - "Казначейство України (ЕАП)"
Опис - ""
Номер банківського рахунку в форматі IBAN: UA338999980314010593000004569
Валюта: Гривня


Реквізити одержувача: ЄДРПОУ - 37988155, Юридична назва - ГУК у Дніпропетровській обл. м. Дніпро
Назва банку - "Казначейство України (ЕАП)"
Опис - ""
Номер банківського рахунку в форматі IBAN: UA338999980314010593000004569
Валюта: Гривня


Реквізити одержувача: ЄДРПОУ - 37988155, Юридична назва - ГУК у Дніпропетровській обл. м. Дніпро
Назва банку - "Казначейство України (ЕАП)"
Опис - ""
Номер банківського рахунку в форматі IBAN: UA338999980314010593000004569
Валюта: Гривня


Реквізити одержувача: ЄДРПОУ - 37988155, Юридична назва - ГУК у Дніпропетровській обл. м. Дніпро
Опис аукціонуТип об’єкта: частина нежитлового приміщення № 95.
Вільне, не допоміжне, в податковій заставі не перебуває та під арештом не знаходиться.
Рішення про проведення інвестиційного конкурсу або про включення об’єкта до переліку майна, що підлягає приватизації не приймались.
Об’єкт не є пам’яткою культурної спадщини.
Місце знаходження об’єкта: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 14, літ. А-5, А1-1 (далі - об’єкт).
Загальна площа 2,5 кв.м
Характеристика об’єкта оренди: частина нежитлового приміщення № 95 на першому поверсі 5-поверхового житлового будинку.
Технічний стан об’єкта: забезпечено комунікаціями електромережі, теплопостачання, водопостачання, каналізації, вентиляції.
Додаткові відомостіздійснення невід’ємних поліпшень можливо тільки у разі надання орендодавцем письмової згоди на поточний та/або капітальний ремонт орендованого майна.
Здійснення капітального ремонту можливо тільки при отриманні декларації про початок виконання будівельних робіт. У триденний термін після її отримання орендатор зобов’язаний надати до департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради оригінал декларації.
Для затвердження протоколу аукціону потенційний орендар, визначений за результатами аукціону, повинен надати наступну інформацію:
- Інформація про відповідність орендаря вимогам, визначеним статтею 4 Закону України "Про оренду державного та комунального майна";
- Витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за поточний рік, Статут, Наказ про призначення директора - для юридичних осіб;
- Інформація про кінцевого бенефіціарного власника, або інформація про причину його відсутності - для юридичних осіб;
- Витяг із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за поточний рік з наявністю відповідних видів діяльності, паспорт - для фізичних осіб - підприємців;
- Документ, що підтверджує наявність ліцензії на право провадження відповідного виду діяльності.
- Копія документа, що посвідчує особу для іноземних громадян та осіб без громадянства.
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного, гарантійного внесків на рахунок оператора електронного майданчика.

Суборенда: орендар який став переможцем аукціону, вважається таким, що отримав згоду орендодавця на передачу майна в суборенду, за умови якщо суборендар юридична особа яка має ліцензію на право провадження відповідного виду діяльності.
До договору суборенди застосовуються положення договору оренди.
Орендар протягом трьох робочих днів з моменту укладення договору суборенди зобов’язаний подати орендодавцю один примірник договору суборенди та інформацію про суборендаря в обсязі, визначеному п. 3 ст. 13 Закону України «Про оренду державного та комунального майна».
Різниця між платою за суборенду та платою за договором оренди спрямовується орендарем до міського бюджету у разі якщо вона перевищує плату за договором оренди майна.
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об’єктаЧас і місце проведення огляду об’єкта: у робочі дні з 9.00 до 13.00 за місцезнаходженням об’єкта: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 14, літ. А-5, А1-1.
Заяви на огляд приймаються на електронну пошту: kp.activy.dmr@gmail.com.
Virtual Data Room(не задано)
X Document Requirements(не задано)
Стартова орендна плата151.02 грн. (без ПДВ)
Гарантійний внесок6 056.00 грн.
Сума1.51 грн.
Min Number Of Qualified Bids0
Період редагування10-09-2025 / 11:07 - 11-09-2025 / 18:00
Період відповідей10-09-2025 / 11:07 - 05-10-2025 / 18:00
Період прийому заявок11-09-2025 / 18:00 - 06-10-2025 / 16:15
Період торгів06-10-2025 / 09:30 - 06-10-2025 / 16:15
Період прийому запитань10-09-2025 / 11:07 - 05-10-2025 / 18:00
Веб-адреса для перегляду аукціонуhttps://auction.prozorro.sale/LLD001-UA-20250910-27036
Лот виставляється3
Остання дата зміни процедури06-10-2025 / 16:15
Дата створення10-09-2025 / 11:07
Орендодавець
Повна юридична назва юридичної особиОРГАН МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ "департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради"
Інформація щодо підтвердження повноважень(не задано)
ЄДРПОУ40392181
Адреса49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька, буд. 58
Стартова ціна лота
151, 02 грн.
Номер лота
994
Аукціон не відбувся
Організатор:
ОРГАН МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ "департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради"
 
Інформація
Опис об'єктачастина нежитлового приміщення № 95, загальною площею 2,5 кв.м, яке розташоване на першому поверсі 5-поверхового житлового будинку літ. А-5, А1-1 по просп. Слобожанський, буд. 14
Класифікатор об'єкта04000000-8 - Нерухоме майно
Quantity2.5 метри квадратні
МісцезнаходженняДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ/М.ДНІПРО, 49081, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Слобожанський проспект, 14
Додатковий класифікатор об'єкта
Розташування на мапі
Стартова ціна лота
151, 02 грн.
Номер лота
994
Аукціон не відбувся
Організатор:
ОРГАН МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ "департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради"
 
Стартова ціна лота
151, 02 грн.
Номер лота
994
Аукціон не відбувся
Організатор:
ОРГАН МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ "департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради"
 

Маєте запитання?

Ми поруч: замовте безкоштовну консультацію просто зараз